Pages - Menu

Sunday 22 June 2014

Pil Herba Maharani


 
Hi lovely readerss...
 
Okay seperti yang tun janjikann, kali ni tun nak share dengan semua kebaikan dan khasiat Pil Herba Maharani. Oh yea Pil Herba Maharani ni juga dikenali sebagai Beijing Te Zhi Bai Feng Wan..
 
 
Ramai yang panggil Pil Herba Maharani ni sbg Pil Kebahagiaan Rumah Tangga dan Perangsang
 
 
 Ia adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa dinasti Ming. Ia dihantar dari farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana maharani.
 
 
Kalo anda nak tahu, Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan. Beijing Te Zhi Bai Feng Wan menggabungkan banyak jenis ubat yang berharga dan dihasilkan melalui teknologi terkini. Ia bersifat halus, lembut, rasa wangi dan tulen, berkesan dalam menambahkan tenaga dan darah, juga menyelaras kitaran haid wanita.
 
 
Apakah itu Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
-----------------------------------------------
Preskripsi asal Beijing Te Zhi Bai Feng Wan adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa dinasti Ming, ia dihantar dari farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana maharani. Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan.
 
 
Ramuan - ramuan yang terkandung :
-------------------------------------------
Kombinasi lebih 20 jenis ubat tradisional yang berharga, iaitu pati ayam hitam, Concha Ostrea Gigas, Cornu Cervus Nippon, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Ginseng, Rhizoma Cyperus Rotundus, Radix Angelica Sinensis, Radix Paeonia Lactiflora, Radix Rehmannia Glutinosa, Rhizoma Ligusticum Chuanxiong, Radix Salvia Miltiorrhiza, Rhizoma Dioscorea Opposita dan Radix Giycyrrhiza Uralensis.
 
 
 
 Fungsi Herba Maharani
--------------------------------
  1# Membantu menyelesaikan masalah persekitaran - Ovari, rahim iaitu senggugut, keputihan, kegatalan, haid tidak teratur , menopause dan lain-lain


  2# Membantu menyelesaikan masalah persekitaran payu udara iaitu sebarang ketumbuhan, saluran yang tersumbat dan akan memberi keanjalan pada payu udara.

  3# Mengawal selia tekanan darah, emosi dan sraf.

  4# Membantu menyelesaikan masalah sengal-sengal sendi, asma, urat timbul, peranakan jatuh(prolebsis), sakit pinggang dan lain-lain.

  5# Menyerlahkan kecantikan luaran iaitu seri muka , lebih bermaya, bersemangat, kulit halus, awet muda, dan dapt memberikan kebahagian kepada pasangan.

  6# Amalan selepas bersalin - mengelak daripada kemurungan, membantu membetulkan kedudukan, ovari, rahim dan lain-lain.
 
 
 
 
 
Hmm macam mana, menarik kan Herba Maharani ni?? Tun dah start makan Herba Maharani sejak tahun lepas lagi. Tu pun lepas Mentor Norazlin Nordin yang share dgn tun tentang kebaikan nya. Sebab tun mmg ade masalah period tak konsisten.. Tapi Alhamdulillah lepas amalkan Herba Maharani dan pakai Premium Beautiful, period tun dah konsisten.
 
 
Kalo tak dulu kadang-kadang 2 bulan sekali.. Lepas amik Pil Herba Maharani ni dah kira konsisten dah setiap bulan sekali..Kalo lambat pun sehari dua je pun..Kira bersyukur dah tu kan..hehehe.
Alhamdulillah
 
 
Rupa-rupanya Herba Maharani dah lama dah ada kat pasaran tau. Sebab Mak Mertua tun (yeay, dah ada mak mertua..hahaha) bagitau pernah makan Pil Herba Maharani masa muda-muda dulu dan memang sangat bagus untuk kesihatan dalaman wanita.  :)
 
 
 
CARA-CARA PENGAMBILAN ??
------------------------------------
 
1 kotak ada 6 bebola dalam bekas yang cantikk.. Dan 1 bebola ada 50 biji.. Jadi jumlah ada 300 biji. Sebulan anda hanya perlu amalkan SEKOTAK sahaja dah cukup untuk dapat kesan yang terbaik.
 
Untuk cara-cara pengambilan, anda boleh hubungi tun..Nanti tun boleh share info-info dan testimoni Pil Herba Maharani ni.. Sesungguhnya Allah itu Maha Penyembuh..dan kita mesti berusaha untuk mencari penawarnya, insyaAllah...
 
 
 
HARGA
---------
 
Harga sekotak Herba Maharani ni RM88  (semenanjung) dan RM89 (sabah & sarawak).
 
 


 
 
 ::Untuk rundingan PERCUMA dan harga ISTIMEWA, hubungi Tun sekarang::
 
 
 Health is Wealth!
 
Tunz Farina
 
 
 > SMS/Whatsapp 012 9608812 <
 
 


No comments:

Post a Comment