Pages - Menu

Thursday 28 March 2013

Marine Essence Beauty Bar @ Magic Soap



Assalamualaikum....

Lama nya rase tak update blog ni..Maaf yea sebab tun bz sket. Skang ni tun kat ipoh balik bercuti.. Alhamdulillah, syukur sangat sebab hari-hari jadual penuh dengan family, encek tunang, kawan, dan sudah tentuu dengan leader dan biz partners dalam GLAM..Sekali sekala balik mesti tak nak lepaskan peluang tambah ILMU kan. Esok ada date dengan kakak tersayang plak..hehe :)


Entry kali ni tun nak share psal Marine Essence Beauty Bar. Marine Essence skang ni memang dapat sambutan dan permintaan tinggi. Ada je client yang selalu restock sebab diorang puas hati dengan kesan lepas guna Marine Essence ni.





Ramai yang panggil Marine Essence ni Magic Soap. Sebab ape? Ia ada ramuan yang ISTIMEWA dan sangat bagus untuk kulit kita. Kalo nak tahu, Marine Essence boleh guna untuk Badan dan juga untuk Muka..Yup untuk muka pun boleh jangan risau. Lagi satu, bau dia memang sangat Wangi dan rasa Segar je rase lepas mandi.


Jomm baca detail berkenaan Marine Essence Beauty Bar ni.







Marine Essence Beauty Bar ni dirumus KHAS untuk menyihatkan, melembutkan dan meremajakan kulit. Ia juga diperkaya dengan Antioksidan dan Minyak Asli untuk memberi manfaat yang TERBAIK kepada kulit.

Selain itu, Marine Essence Beauty Bar ni dapat memanjakan kulit kita sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit memang rasa LEMBUT jee bila disentuh.






Ia di inspirasikan daripada bentuk Kerang Laut dengan haruman yang menawan. Boleh digunakan setiap hari, setiap kali kita mandi.




BAHAN-BAHAN DAN KELEBIHANNYA

Garam Buluh
  • Sumber yang kaya dengan mineral dan antioksidan baik untuk kulit
  • Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan ---> memang elok untuk sape2 yang ada masalah gatal-gatal kulit dan eczema.



Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)


  • Memang terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan RADIKAL BEBAS yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit ----> Anti Penuaan
  • Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama

Ekstrak Liquorice

  • Mengurangkan perubahan WARNA kulit dan bintik-bintik hitam       ---> mencerahkan warna kulit yang tak sekata seperti di celah-celah pelipat peha, lutut dan di bawah lengan.
  • Mencerahkan pigmentasi kulit 

Minyak Tea Tree
  • Anti-bakteria dan anti-kulat

Vitamin E
  • Antioksidan dan anti-penuaan ---->yang ni memang best!! :)
  • Menyembuhkan kulit yang BERMASALAH dan ROSAK dengan berkesan.

Gliserin
  • Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya ia menarik KELEMBAPAN dari udara ke dalam kulit. ----> merupakan Pelembap kulit yang terbaik!

Aloe Vera

  • Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit yang bermasalah. ----> bagus untuk parut-parut luka dan jerawat







CARA-CARA NAK GUNA

Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan pada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersih. 1 kotak Marine Essence ada 3 bar. Kalau nak jimat, boleh je potong kecil-kecil. Sebabnya Marine Essence ni memang banyak buih, jadi memang jimat. :)



CARA-CARA NAK SIMPAN

Simpan di tempat dingin dan kering. Letakkan di tempat yang kering selepas digunakan.



Tun pun sangat puas hati dengan walaupun baru je pakai dalam 2 minggu.Kulit jadi lebih lembut, xkering dan lembap je rase..bau pun sangat wangi. Lagi satu bahagian kulit yang gatal-gatal sebab kena gigit nyamuk pun senang je ilang. Memang puas hati.. Tak sabar nak tengok bahagian kulit yang warna tak sekata tu jadi sekata. ;)


Sebab tun berpuas hati, jadi nak bagi special price kat sapa2 yang try Marine Essence ni..Tapi limited untuk 10 Kotak pertama je tau.


Harga Asal : RM 105/sekotak
 
Untuk promotion, tun bagi special price :

RM 90 /sekotak








:: Nak try Marine Essence ni dan dapatkan Harga Promotion?? boleh hubungi Tun sekarang::



Health is Wealth!




TUNZ

Call/SMS/Whatsapp 012 9608812








No comments:

Post a Comment