Pages - Menu

Wednesday 30 January 2013

 
Testimonial dan feedback
 

Hai pretty ladiess...

Kali ni Tun nak share dengan semua reader, beberapa testimoni dan feedback dari pengguna Premium Beautiful.. Untuk makluman reader semua, Premium Beautiful korset ini mempunyai kelebihan iaitu 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan.

Alhamdulillah, dengan penggunaan Premium Beautiful yang konsisten selama 8 jam sehari, korset Premium Beautiful telah banyak membantu para wanita diluar sana dan ramai telah berpuas hati dengan hasilnya.

Tun percaya mungkin ada antara reader yang terdengar pengguna Premium Beautiful yang mengeluh or merungut sebab terpaksa memakai Premium Beautiful selama 8 jam sehari. Nasihat Tun ialah anda cuba dahulu dan rasai sendiri sama ada Premium Beautiful ni betul ke menyusahkan hidup anda atau sebaliknya.. ;) but im sure you will fall in love with this magical corset..hehe.

Baiklah, jom baca testimonial yang pertama dari best fren of mine, Azie..Azie ni dah kahwin dan ada sorang anak lelaki.





Haa dah baca kan..Azie ni Tun kenal since kitorg study kt Uitm Shah Alam lagi. Memang Azie ni kalo dia gastrik memang sangat kronik. Badan dia terus lemah dan memang selalu kena ambil ubat untuk kurangkan angin dalam badan. Tapi syukurla lepas Azie pakai Premium Beautiful ni gastriknya dah kurang pun.. Badan dia pun dah ada shape selepas bersalin kan Qayyum dan dia dah semakin cantik sekarang. :)



Okay, testimonial kedua ni dari Tun sendiri..Tun start pakai Premium Beautiful bulan September 2012.. Lambat dapat sebab masa tu stok untuk saiz Tun tak ada. Tak apa, yang itu tak penting, yang penting ialah hasil nya walaupun baru je Tun pakai 2 minggu.. :)







Yup, memang hebat Premium Beautiful ni kan..Memang period pain pun dah kurang dan sakit belakang pun dah kurang jugak. Yelah sebab hari-hari dok menghadap PC dan naik turun tangga kan. Memangla yang menyembuhkan ialah Dia, tapi ape pun kita kenala berusaha cari penawar..yee dak?Kann..hehe..



Kalo reader perasan kat atas tu, Nurhafizah Ahmad pun ada bagi feedback psal Premium Beautiful ni. Fiza ni one of biz partner Tun yang currently kat Dubai..Amacam,hebat kan sampai ke Dubai pun buat biz Premium Beautiful ni.. :) Fiza pun sama dengan tun, period pain dan back pain pun dah kurang walaupun baru je pakai 2 minggu. Yang lagi best jeans dia pun dah longgar..wahh berat badan pun dah turun.seronokkan macam tu.


Last testimonial ni dari Farah, Noryn punya client. Noryn ni pun biz partner Tun jugak..





Farah pun sangat berpuas hati dengan Premium Beautiful ni.. Sakit belakang dah berkurangan dan berat pun dah turun. oh yea, kalo reader nak tahu, Premium Beautiful ni boleh dipakai sama ada siang atau malam..terpulang kepada masing- masing. Macam Farah ni, dia pakai dari waktu malam sampai ke subuh. Ape pun yang penting mesti konsisten dan anda pasti dapat result yang anda mahukan.


Jadi kepada reader diluar sana yang masih belum cuba dan mahu mencuba Premium Beautiful ini, anda boleh hubungi Tun sama ada call/SMS/Whatsapp or email..Cuba dan rasai sendiri kehebatan korset Premium Beautiful ni.


Fast Action Fast Result!

Tunz

Call/SMS/Whatsapp 012 9608812




No comments:

Post a Comment