Pages - Menu

Saturday 16 February 2013

Saiz Tepat dan Selesa untuk Premium Beautiful anda..



Assalamualaikum semua...


Baru-baru ni ada yang tanya tun macam mana nak tahu saiz Premium Beautiful yang betul dan selesa.. Setiap orang mempunyai bentuk badan yang unik dan berbeza. Jadi mestila saiz pun lain-lain dan tak sama kan.



 
Setiap Wanita Mempunyai Saiz dan Bentuk Badan Yang Berbeza..Ini Menjadikan Semua Wanita Itu Adalah Unik dan Cantik. :)


Sebab tu kalau anda nak pakai Premium Beautiful ni mesti ikut ukuran badan sendiri tau..jadi tak bolehlah kalau nak pinjam atau share dengan kakak, adik, kawan or sape-sape punya Premium Beautiful. Sebab nya kalau saiz tu tak tepat seperti terlalu ketat mesti kita pakai tak selesa dan ia tak dapat berfungsi dengan betul kalau terlalu longgar.



Entry kali ni tun nak berkongsi info dengan reader semua cara-cara mengambil ukuran yang betul agar anda dapat saiz Premium Beautiful yang tepat dan selesa untuk badan anda. Senang je tak susah pun. :) Tapi sebelum tu, sediakan bahan-bahan seperti di bawah. eh macam nak memasak pulak kan.hehe..



1.  Pita Pengukur


Pita Pengukur ni penting untuk dapatkan saiz Premium Beautiful yang betul untuk anda..
 
 
Haa tapi jangan tersilap guna Pita Pengukur ni pulak yea.. ;)




Okay, kalau dah ada Pita Pengukur tu, sekarang anda perlu tahu nak ambil ukuran di bahagian badan anda yang mana.





2. Ukuran Yang Diperlukan





4 Ukuran yang perlu diambil ialah Bust, Underbust, Waist dan Hips






Kalau tengok gamba kat atas ni, tunjuk 4 ukuran yang perlu di ambil:





1:  Bust (Puncak Dada)         : ________ cm
2:  Underbust (Bawah Dada) : ________ cm
3:  Waist (Pinggang)             : ________ cm
4:  Hips (Puncak Pinggul)      : ________ cm




Masa ambil 4 ukuran tu, pastikan diambil dalam CM yea bukan dalam INCI. Selalunya kalau nak buat baju kita ambil ukuran dalam inci kan. Tapi Premium Beautiful ni MESTI dalam cm tau. Kalau ada yang bagi ukuran dalam inci, susah sikit tun nak convert ke cm nant. Oh My Math! ;)




Selepas tu, bolehla bagi tun 4 ukuran tu. Nanti tun akan cek dan bagi saiz yang tepat untuk badan anda. Sebab Premium Beautiful ni memang Special sikit. Ia tak ada saiz S, M, L, XL atau XXL macam korset yang lain yea. Anda pasti akan dapat saiz yang sesuai tidak kisah la macam mana pun bentuk badan anda.




Bila dah tau saiz Premium Beautiful anda, baru la tun boleh bagitau harga set anda. Harga Premium Beautiful ni memang bergantung kepada saiz. Ia ada saiz dari Kecil sampai Besar. Haa macam tu lah caranya nak tentukan saiz Premium Beautiful anda. Senang je kan.






Saiz yang betul menjamin keselesaan dan membolehkan Premium Beautiful berfungsi dengan baik dan berkesan.




Lagi satu, tun terlupa nak bagitau tadi. Kalau boleh masa nak ambil ukuran tu, lagi bagus mintak tolong orang lain ambilkan. Kawan ke suami ke sape-sape jela tau. Bukan tak boleh ambil sendiri, tapi kalau orang lain yang ambilkan lagi tepat ukurannya. Masa ambil ukuran tu pastikan tak terlalu ketat atau terlalu longgar. Biar ngam-ngam je. Nanti barula selesa nak pakai kan. Kalau ketat sangat mesti tak selesa dan kalau longgar pulak macam mana Premium Beautiful nak berfungsi dengan baik.




Jadi sape-sape yang berminat nak beli Premium Beautiful atau nak tanya detail info ke, contact je tun k. Tun akan menjawab persoalan anda dengan segera insyaAllah.





p/s : Oh yea, promosi Harga Rebate tu masih ada sampai hujung bulan ni tau! Sekarang ni tinggal lagi 2 set je. Cepat-cepat contact tun dan dapat harga rebate dan free gift. Memang untung kalau beli sekarang.





Promosi Harga Rebate sampai hujung bulan ni.. Dapat Free Gift tau..




::Untuk percubaan dan rundingan PERCUMA, hubungi saya sekarang::



Fast Action Fast Result!



Tunz

Call/SMS/Whatsapp 012 9608812



1 comment:

  1. salam tun, nak copy and paste post ni boleh? nampak menarik..

    Anis-#thediamondcircle

    ReplyDelete