Pages - Menu

Tuesday 12 March 2013

BBplus Collagen


Assalamualaikum...





 Senyumm je tak perlu kata apa-apa..hehe. Mari amalkan senyum setiap hari walaupun hati gundah-gulana. InsyaAllah semuanya akan dipermudahkan-Nya.. :)


Tun saje nak share ngan reader semua..Hari sabtu lepas tun pegi stokis Hai-O kt Iramanis Centre, Kota Kinabalu..Niat di hati ni nak beli PB Natural Wash je untuk client tun kt Sandakan dan Klang. Tapi dah sampai sana terbeli barang lain sekali. Aish, mulut memang cakap tak nak beli, tapi hati ni cakap beli laa beli laa..hehe..



PB Natural Wash


 
Kalau nak tau, tun 'ter'beli BBplus dan Marine Essence..Sebab terbeli ni mungkin sebab ramai kawan-kawan dan biz partner dalam Green Leader Group dah try dan dapat result yang baik..Jadi tun pun mestilaa nak merasa jugakkan..Biasala perempuan memang begitu kann.Haa jangan tak nak mengaku plak yea. ;)


Tapi kali ni tun cite pasal BBplus dulu ok..yang Marine Essence tu next entry insyaAllah. Jadi jomm kita berkenalan dengan BBplus ni.




BBplus Collagen


 


BBplus Collagen memang sedapp, berperisa blackcurrant!
 
 
 
 
RAMUAN UTAMA
 
 
Kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin.
 
 
KEISTIMEWAAN BBPLUS
 
 
BB Plus mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.

 

7 KEBAIKAN UNTUK KULIT

  • Kulit wajah berseri dan cerah
  • Kulit lebih anjal dan tegang
  • Kulit lebih halus dan gebu
  • Kulit lebih lembab 
  • Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
  • Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
  • Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari



CARA PENGAMBILAN

Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air bersuhu bilik. Elakkan daripada menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.
 





Sesuai untuk pesakit diabetes. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan.

 
BBPLUS TANPA GULA DAN KOLESTEROL
 
Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes.




 
BAGAIMANA BBPLUS BERTINDAK?

 




BBplus bertindak dengan 3 cara iaitu Memulih, Membina dan Memperbaharui Kulit. Ia juga dapat meningkatkan kualiti kulit. Serat epal dan inulin (serat diet) dapat menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.



Itula sedikit info berkenaan BBplus yang tun dapat share..Tun pun baru je minum 2 hari. Tun minum sebelum tido sebab kalo pagi-pagi perut ni susah sket nak terima kalau bukan air panas. :)
 
 
 
 
Tapiiii, tun ada testimoni dari kawan tun masa kitorang study kat UITM  dulu. Nama dia, Noraizah Sarbon. Dia dah mula minum BBplus ni since lepas raya tahun lepas tau.Hmm..dah lama tu kan.
 
 
Okay, jom kita sama-sama tengok testimoni kat bawah ni..
 
 






 




Macam mana, menarik kan? tun pun tak sabar ni nak rasa perubahan macam tuu..Yolah, yang penting kulit sihat dan dalaman pun sihat kann. :) Kalau sapa-sapa yang dah pernah minum BBplus Collagen ni bolehla share dengan tun.Sharing is caring kann..
 
 
 
Nanti tun share apa-apa perubahan selepas tun minum BBplus ni tau..Sebab lain orang lain kesannya. Kalau ada sapa-sapa yang berminat nak tahu lebih lanjut pasal BBplus ni bolehla contact tun. SMS ke, Call ke, Whatsapp ke pun boley..no problem k. :)
 
 
 
 
 
:: Nak tanya pasal Premium Beautiful pun boleh je..Untuk rundingan PERCUMA dan harga ISTIMEWA, hubungi Tun sekarang::


 
Health is Wealth!




TUNZ

Call/SMS/Whatsapp 012 9608812

 








No comments:

Post a Comment