Pages - Menu

Thursday 4 April 2013

Promosi April untuk Premium Beautiful !!!



Assalamualaikum ladiess..


Kali ini tun ada new promotion untuk bulan April..Maksudnya dari 1 April sampai 30 April. Promosi kali ni lebih tertarik dan menarikk tau. Jomm kita tengok ape yang MENARIK sangat tu kann..hehe




April Promotion!! Memang berbaloi-baloi.. :)


Camne menarik kann? yup, promosi ni KOMBO HEBAT..Sebab kalo anda beli 1 set Premium Beautiful, tun bagi Free Gift bukan satu tapi duaa.. nant tun bagi 1 PB Natural Wash dan 1 Marine Essence Soap..



KOMBO HEBAT ni terhad kepada 3 set Premium Beautiful sahaja je tau. Promosi sampai hujung bulan ni je, 30 April 2013..Kalau nak booking dulu dengan tun pun boleh. Tapi kena bagi tau tun awal-awal ok. :)


Jadi apa yang anda perlu buat sekarang ialah terus je hubungi tun sama ada call/sms/whatsapp : 012-9608812. Lepas tu boleh bagi tun 4 ukuran badan macam yang tun bagitau kat entry sebelum ni..Klik sini


Bagi yang tak tahu lagi, Premium Beautiful ni memang satu pelaburan yang berbaloi. Sebab fungsinya 70% untuk kesihatan dan 30% kecantikan. Selain tu, ia ada Lifetime Warranty. Jadi anda tak perlu risau kalo Premium Beautiful anda rosak seperti kancing terkoyak atau tetulang patah. Nanti tun boleh hantarkan untuk repair. :)



KEBAIKAN PREMIUM BEAUTIFUL

Mencegah, merawat Kanser Payudara dan Kanser Rahim


Membetulkan Kitaran Haid agar lebih Teratur


Membantu meningkatkan Metabolisme




Menguatkan dan membetulkan Kedudukan Rahim


Mengurangkan Senggugut / Period Pain

Memberi kesan serta-merta apabila memakainya

Mengempiskan perut yang buncit dan membentuk badan agar lebih menarik

Membantu menghilangkan Migrain

Menggantikan Bengkung Tradisional bagi wanita yang sedang Berpantang

Membantu menurunkan berat badan hingga berat badan Ideal.



Cara Bayaran?

Kalau anda nak bayar Premium Beautiful ni, tun terima Cash atau Credit Card.Tapiii....kalau anda nak bayar installment atau ansuran bulan-bulan pun tun terima. No problem. :)


Kalau bayar secara cash or credit card tun boleh bagi harga lagi special tau.hehe.. Dan kalau nak tahu macam mana cara bayar ansuran or installment tu bolehla hubungi tun sekarang. Nanti tun bagi detail info okay!



FREE GIFT!!!

1. Marine Essence Beauty Bar @Magic Soap



Marine Essence Beauty Bar ni dirumus KHAS untuk menyihatkan, melembutkan dan meremajakan kulit. Ia BERKESAN untuk kulit Eczema, Parut Luka atau Jerawat, Melembapkan kulit bagi yang kulit kering, Mencerahkan bahagian bawah lengan atau Ketiak, juga di pelipat peha.


Kalo nak tahu lebih lanjut psal Marine Essence Beauty Bar ni boleh Klik Sini! 



2. PB Natural Wash





Premium Beautiful Natural Wash khas untuk cucian Premium Beautiful Foundation Lingerie dan turut sesuai untuk pakaian-pakaian yang eksklusif.


Ia terdiri daripada sebatian ekstrak tumbuhan semulajadi yang terpilih dan kaya dengan vitamin. Ianya lembut pada tangan, selamat digunakan, tidak meninggalkan kesan sisa dan mesra alam.





KELEBIHAN PB NATURAL WASH


Pakaian lebih bersih, lembut dan memberi bau haruman yang menyegarkan.



Pakaian tidak mengecut, meregang mahupun luntur warna.



Lembut pada fabrik dan tidak meninggalkan kesan berminyak di permukaan pakaian.

Haruman bunga-bungaan akan menghilangkan bau yang tidak menyenangkan.





Macam mana, memang UNTUNG kan kalo anda beli KOMBO HEBAT ni..Jadi ape tunggu lagi, jomm cepat-cepat hubungi tun dan book set Premium Beautiful anda sekarang. Memang berbaloi-baloi! :)




::Untuk rundingan PERCUMA dan harga ISTIMEWA, hubungi Tun sekarang::




Health is Wealth!


TUNZ
Call/SMS/Whatsapp 012 9608812











No comments:

Post a Comment